- Час складання:
від 2х годин
- Замовити послугу
- Документи для фізичної особи:
Паспорти й ІПН сторін, Згода подружжя власника нерухомості, зокрема якщо власник під час придбання нерухомості перебував у шлюбі, а саме паспорт, ІПН, свідоцтво про шлюб або заздалегідь нотаріально оформлена заява-дозвіл, Згода подружжя орендаря, якщо орендар на цей момент перебуває в шлюбі, а саме паспорт, ІПН, свідоцтво про шлюб або заздалегідь нотаріально оформлена заява-дозвіл
- Документи для представника юридичної особи:
Документи юридичної особи (статут, виписка), Паспорт і ІПН директора (уповноваженої особи компанії) і документи, що підтверджують повноваження директора (наказ про призначення директора, протокол про обрання директора), нотаріальна довіреність, якщо діє уповноважена особа, Печатка, Рішення юр. особи укласти договір (протокол загальних зборів)
- Необхідні документи щодо нерухомості:
Документи, що підтверджують право власності на нерухомість, Технічний паспорт на нерухомість , Звіт про експертну оцінку нерухомості, Довідка про прописаних у квартирі, якщо майно розташоване не в місті Києві (якщо майно розташоване в місті Києві, те заздалегідь під час консультації необхідно перевірити, чи внесена Ваша квартира до реєстру прописаних осіб. Якщо не внесена, то додатково потрібно звертатися до ЦНАП для внесення даних), Якщо в квартирі прописані неповнолітні, то необхідно одержати дозвіл органів опіки й піклування на укладання договору, Якщо право власності виникло до 2013 року, необхідно одержати в БТІ інформаційну довідку про те, що станом на 01.01.2013 року нерухомість належала продавцю
- Зверніть увагу:
Договір купівлі-продажу квартири засвідчує нотаріус за місцем розташування майна або за місцем реєстрації однієї зі сторін.
Тобто, нотаріус міста Києва може засвідчити договір, якщо нерухомість розташована в межах міста Києва або одна зі сторін договору зареєстрована в місті Києві.
Ви нарешті наважилися придбати квартиру, знайшли відповідний варіант, і тепер залишилася справа за малим: переоформити право власності на себе; або, навпаки, продаєте свою квартиру та не уявляєте, з чого розпочати.
Зараз всі договори купівлі-продажу нерухомого майна підлягають обов'язковому нотаріальному посвідченню, що є запорукою законності їх вчинення. Сьогодні нотаріус, посвідчуючи договір купівлі-продажу квартири в Україні, одночасно реєструє на нового власника право власності в Державному реєстрі речових прав. Тобто, ви залишаєте нотаріуса вже повноправним власником квартири, і немає необхідності реєструвати своє право власності в будь-яких інших органах.
Під час посвідчення договору купівлі-продажу квартири нотаріус перевіряє усі документи, подані для укладення договору, наявність арештів і заборон на відчуження квартири, чинність довіреності (якщо договір укладається представником).
Звертаємо увагу, що якщо квартира належить продавцю більше 3-х років, і продаж цієї квартири буде першим продажем нерухомості в році, то прибуток, отриманий від продажу, не оподатковується.
- Запитання-відповідь:
Як оформити договір купівлі-продажу квартири?
Оформленням договору купівлі-продажу займаються нотаріуси. За законом України договір купівлі-продажу України має бути нотаріально посвідчений. У процесі оформлення нотаріус фіксує нового власника в Держреєстрі. Під час укладання договору необхідно мати весь перелік документів.
Які документи потрібні для договору купівлі-продажу квартири?
Для оформлення договору купівлі-продажу нерухомості в Україні потрібні: паспорти та ІПН сторін, згода від подружжя (для осіб, що перебувають у шлюбі) і свідоцтво про шлюб. Також необхідний повний комплект документів на квартиру.
Як одержати дублікат договору купівлі-продажу квартири?
Щоб одержати дублікат договору купівлі-продажу квартири в Україні, необхідно звернутися з відповідним запитом до нотаріуса, у якого ви укладали договір на нерухомість.