Однією з поширених нотаріальних дій є засвідчення підпису засновників на статуті підприємства. Статут - це основний документ, який регулює організацію і здійснення діяльності підприємства. На його підставі діє юридична особа. Статут за значенням для юридичної особи можна порівняти з паспортом фізичної особи.
Для створення юридичної особи
Для створення юридичної особи засновники подають реєстратору пакет документів, де статут є одним з найнеобхідніших документів. Статут повинен містити наступні ключові моменти: найменування юридичної особи (українською, російською та англійською мовами для уникнення подальших непорозумінь і різночитань при перекладі документів підприємства на іноземні мови), мета і предмет діяльності, необхідний склад і компетенція органів управління, порядок ухвалення рішень, порядок формування майна, розподіл прибутку і збитків, умови реорганізації та ліквідації.
Для засвідчення підписів на статуті засновники приходять до нотаріуса з двома екземплярами статуту юридичної особи, зі своїми паспортами і реєстраційними номерами облікових карток платників податків (у випадку, якщо засновниками є фізичні особи). Якщо ж засновниками є одна або декілька юридичних осіб, то потрібний пакет документів дещо збільшується - до загального переліку документів додаються ще і статутні документи засновника - юридичної особи, а саме: статут, виписка про реєстрацію юридичної особи, протокол засновницьких зборів про призначення керівника на посаду, наказ про безпосереднє призначення на посаду цього ж керівника.
Уточнити перелік документів, необхідний для засвідчення підпису на статуті, можна, звернувшись безпосередньо до нотаріуса. Завжди раді надати вам допомогу!