Однією з найпоширеніших нотаріальних дій є засвідчення підпису засновників на статуті підприємства. Статут - це основний документ, який регулює організацію та здійснення діяльності підприємства. На його підставі діє юридична особа. Статут за значенням для юридичної особи можна порівняти з паспортом фізичної особи.
Для створення юридичної особи засновники подають реєстратору пакет документів, включаючи статут. Статут має містити такі ключові моменти: найменування юридичної особи (українською, російською та англійською мовами для уникнення подальших непорозумінь і різночитань під час перекладу документів підприємства іноземними мовами), мета і предмет діяльності, склад і компетенція органів керування, порядок ухвалення рішень, порядок формування майна, розподіл прибутку і збитків, умови реорганізації та ліквідації.
Одним з етапів є посвідчення підписів на статуті. Цю процедуру в Україні вчиняє нотаріус. Для цього засновники надають два примірники статуту юридичної особи, зі своїми паспортами і реєстраційними номерами облікових карток платників податків (раніше відомий як ІПН), у випадку якщо засновниками є фізичні особи . Якщо ж засновниками є одна або декілька юридичних осіб, то потрібний пакет документів дещо збільшується - до загального переліку документів додаються ще й статутні документи засновника - юридичної особи, а саме: статут, виписка про реєстрацію юридичної особи, протокол засновницьких зборів про призначення керівника на посаду, наказ про безпосереднє призначення на посаду цього керівника.