- Час складання: від 1 години
- Документи для представника юридичної особи: Документи юридичної особи (статут, виписка), Паспорт і ІПН директора (уповноваженої особи компанії) і документи, що підтверджують повноваження директора (наказ про призначення директора, протокол про обрання директора), нотаріальна довіреність, якщо діє уповноважена особа, Печатка, Рішення юридичної особи стати засновником створюваної юр. особи
- Необхідні документи: Протокол/Рішення про створення юридичної особи, Статут юридичної особи, Паспорти й ІПН засновників, Паспорт і ІПН представників, якщо реєстрація за довіреністю, нотаріальна довіреність на реєстрацію
- Зверніть увагу:
Також знадобиться переліки видів діяльності за КЗЕД (із вказівкою основного виду діяльності).
Так само під час реєстрації ТОВ можна відразу подати заяву на спрощену систему оподатковування або ПДВ.
- Запитання-відповідь:
Де взяти юридичну адресу для реєстрації ТОВ?
Як юридичну адресу для реєстрації ТОВ в Україні ви можете взяти адресу фактичного або майбутнього розташування офісу. Необхідно вказувати точні дані без помилок, щоб уникнути надалі внесення змін до реєстру.Які документи потрібні для реєстрації ТОВ?
Щоб зареєструвати ТОВ в Україні, треба надати документи юридичної особи (статут, виписка), паспорт і ІПН директора (уповноваженої особи компанії) і документи, що підтверджують повноваження директора (наказ про призначення директора, протокол про обрання директора), нотаріальну довіреність, якщо діє уповноважена особа, печатку, рішення юридичної особи стати засновником створюваної юридичної особи.Які документи видають під час реєстрації ТОВ?
За чинним законодавством України під час реєстрації ТОВ видають Виписку з Єдиного державного реєстру. Документ замінив Свідоцтво про реєстрацію, яке видавали раніше.
- Час складання: від 1 години
- Документи для представника юридичної особи: Документи юридичної особи (статут, виписка), Паспорт і ІПН директора (уповноваженої особи компанії) і документи, що підтверджують повноваження директора (наказ про призначення директора, протокол про обрання директора), нотаріальна довіреність, якщо діє уповноважена особа, Печатка, Рішення юридичної особи провести зміни юридичної особи
- Необхідні документи: Паспорти й ІПН засновників, Паспорт і ІПН представників, якщо реєстрація за довіреністю, нотаріальна довіреність на реєстрацію, Протокол/Рішення про зміни юридичної особи, Статут юридичної особи в новій редакції
- Зверніть увагу:
Залежно від змін можуть знадобитися додаткові документи. Наприклад, під час реєстрації зміни засновників буде потрібний нотаріально засвідчений акт приймання-передачі частки в статутному капіталі й тощо.
- Час складання: від 1 години
- Документи для фізичної особи: Паспорт, ІПН
- Зверніть увагу:
Також знадобиться переліки видів діяльності за КЗЕД (із вказівкою основного виду діяльності).
Нотаріус в місті Київ може реєструвати ФОП тільки з пропискою в місті Київ.
Так само під час реєстрації ФОП можна відразу подати заява на спрощену систему оподатковування або ПДВ.
- Час складання: від 1 години
- Документи для фізичної особи: Паспорт, ІПН
- Зверніть увагу:
Нотаріус в місті Київ може реєструвати зміни ФОП тільки із пропискою в місті Київ.
- Запитання-відповідь:
Які документи потрібні для реєстрації ФОП?
Для реєстрації ФОП (ФЛП) потрібний паспорт і ІПН. Також знадобиться перелік видів діяльності за КЗЕД, якими плануєте займатися.Де зареєструвати ФОП (ФЛП)?
Зараз зробити реєстрацію ФОП (ФЛП) ви можете в ЦНАП, акредитованих об'єктах держреєстрації та у нотаріуса.