Час складання: від 1 години
Замовити послугу
Документи для представника юридичної особи: Документи юридичної особи (статут, виписка), Паспорт і ІПН директора (уповноваженої особи компанії) і документи, що підтверджують повноваження директора (наказ про призначення директора, протокол про обрання директора), нотаріальна довіреність, якщо діє уповноважена особа, Печатка, Рішення юридичної особи стати засновником створюваної юр. особи
Необхідні документи: Протокол/Рішення про створення юридичної особи, Статут юридичної особи, Паспорти й ІПН засновників, Паспорт і ІПН представників, якщо реєстрація за довіреністю, нотаріальна довіреність на реєстрацію
Зверніть увагу:

Також знадобиться переліки видів діяльності за КЗЕД (із вказівкою основного виду діяльності).

Так само під час реєстрації ТОВ можна відразу подати заяву на спрощену систему оподатковування або ПДВ.

Ви самостійно або разом із партнерами розмірковуєте розпочати власну справу і зупинилися на створенні товариства з обмеженою...
Запитання-відповідь:

Де взяти юридичну адресу для реєстрації ТОВ?

Як юридичну адресу для реєстрації ТОВ в Україні ви можете взяти адресу фактичного або майбутнього розташування офісу. Необхідно вказувати точні дані без помилок, щоб уникнути надалі внесення змін до реєстру.

Які документи потрібні для реєстрації ТОВ?

Щоб зареєструвати ТОВ в Україні, треба надати документи юридичної особи (статут, виписка), паспорт і ІПН директора (уповноваженої особи компанії) і документи, що підтверджують повноваження директора (наказ про призначення директора, протокол про обрання директора), нотаріальну довіреність, якщо діє уповноважена особа, печатку, рішення юридичної особи стати засновником створюваної юридичної особи.

Які документи видають під час реєстрації ТОВ?

За чинним законодавством України під час реєстрації ТОВ видають Виписку з Єдиного державного реєстру. Документ замінив Свідоцтво про реєстрацію, яке видавали раніше.
Час складання: від 1 години
Замовити послугу
Документи для представника юридичної особи: Документи юридичної особи (статут, виписка), Паспорт і ІПН директора (уповноваженої особи компанії) і документи, що підтверджують повноваження директора (наказ про призначення директора, протокол про обрання директора), нотаріальна довіреність, якщо діє уповноважена особа, Печатка, Рішення юридичної особи провести зміни юридичної особи
Необхідні документи: Паспорти й ІПН засновників, Паспорт і ІПН представників, якщо реєстрація за довіреністю, нотаріальна довіреність на реєстрацію, Протокол/Рішення про зміни юридичної особи, Статут юридичної особи в новій редакції
Зверніть увагу:

Залежно від змін можуть знадобитися додаткові документи. Наприклад, під час реєстрації зміни засновників буде потрібний нотаріально засвідчений акт приймання-передачі частки в статутному капіталі й тощо.

За час діяльності у товариства з обмеженою відповідальністю часто виникає необхідність змінити директора, засновника, види діяльності...
Час складання: від 1 години
Замовити послугу
Документи для фізичної особи: Паспорт, ІПН
Зверніть увагу:

Також знадобиться переліки видів діяльності за КЗЕД (із вказівкою основного виду діяльності).

Нотаріус в місті Київ може реєструвати ФОП тільки з пропискою в місті Київ.

Так само під час реєстрації ФОП можна відразу подати заява на спрощену систему оподатковування або ПДВ.

Якщо ви маєте готову бізнес-ідею, то перед початком її реалізації необхідно започаткувати власну справу, зареєструвавшись як фізична...
Час складання: від 1 години
Замовити послугу
Документи для фізичної особи: Паспорт, ІПН
Зверніть увагу:

Нотаріус в місті Київ може реєструвати зміни ФОП тільки із пропискою в місті Київ.

Часто після реєстрації фізичної особи-підприємця (для нас більше відомої як СПД, ПП) змінюється адреса проживання фізичної особи, її...
Запитання-відповідь:

Які документи потрібні для реєстрації ФОП?

Для реєстрації ФОП (ФЛП) потрібний паспорт і ІПН. Також знадобиться перелік видів діяльності за КЗЕД, якими плануєте займатися.

Де зареєструвати ФОП (ФЛП)?

Зараз зробити реєстрацію ФОП (ФЛП) ви можете в ЦНАП, акредитованих об'єктах держреєстрації та у нотаріуса.

ПРИВАТНИЙ НОТАРІУС КИЄВА

Аверіна Євгенія Анатоліївна

Свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю №8829

Усі види нотаріальних послуг!

consult ico

надає консультації

english talk ico

є англомовним нотаріусом
(English-speaking Notary in Kiev)

offise in centre ico

знаходиться у центрі Києва

calendar

працює у суботу за попередньою домовленістю

Моя мета – Професійно допомагати людям.
Звертайтеся в зручний для Вас час.
Завжди рада допомогти та Відкрита для Вас!

З повагою, Євгенія Аверіна

Корисні статті

  • Консультация нотариуса Аверина

    Як легалізувати документ через афідевіт?

    Оформлення документів для іноземних держав – складна й трудомістка процедура, в процесі якої українці мають справу з різноманітними нюансами. Наприклад, значну частину документів неможливо легалізувати за допомогою штампа апостилю. Проте необхідність підтвердити справжність документа та його...
     
  • Консультация нотариуса Аверина

    Як правильно написати своє ім'я та прізвище...

    Як правильно написати своє ім'я та прізвище латиницею? Як дізнатися про правильне написання українського прізвища латинськими буквами? Під час оформлення нотаріального перекладу документів або складання довіреності, афідевіта для закордону необхідно точне написання імені й прізвища особи...
     
  • Консультация нотариуса Аверина

    Особливості оформлення довіреності на право...

    Довіреність на одержання права підпису є офіційним документом, що складається в простому письмовому виді з дотриманням вимог, зазначених у Цивільному кодексі України. Необхідність її складання виникає в багатьох ситуаціях, коли керівник або інший уповноважений співробітник відсутній на робочому...

КОНТАКТИ НОТАРІАЛЬНОЇ КОНТОРИ

ЧЕКАЕМО НА ВАШ ДЗВІНОК:

ОНЛАЙН КОНТАКТИ:

 

[email protected]


АДРЕСИ:

• вул. Малопідвальна, 1/7, Київ 01001, Україна
Майдан Незалежності

• 647 Saint Vincent, Irvine, CA 92618, USA


РЕЖИМ РОБОТИ:

Понеділок – Субота
Онлайн: 24/7
Відкриті для Вас! Телефонуйте та приходьте!